Palveluinnovointi ja kaupallistaminen

 

Koska elämä on monimutkaista, pitää palveluiden olla yksinkertaisia.

Koska maailma on monimutkainen ja vaihtoehtoja paljon, odotetaan palveluilta yhä enemmän helppokäyttöisyyttä ja asioiden hoidolta sujuvuutta. Selkeys ei kuitenkaan yksin riitä. Kilpailussa erottautumisen edellytyksenä on omanlaisuus.

Bisnesmuotoilijamme virittävät palveluistanne samalla sekä sujuvia, kokemuksellisia että kohderyhmille relevantteja. Innovoimme kanssanne myös aivan uusia palveluja.

Kun kaupallistat, tunnetko asiakkaasi matkan?

Asiakkaan matka ensikohtaamisesta sitoutuneeseen asiakkuuteen on usein varsin polveileva. Customer journey — asiakaspolku paljastaa tärkeimmät kohtaamispisteet asiakkaasi kanssa – juuri sinun liiketoiminnassasi. Rakennamme polun ensikohtaamisesta ostoikkunoiden avautumisiin. Metodimme avulla tunnistat hetket, jolloin lähestyminen on otollisinta ja viestisi vaikuttavin. Muotoilemme sisällöt näihin kohtaamisiin. Yhteinen tavoitteemme on lisätä myyntiäsi.

Kysy metodeistamme lisää meiltä.

Newborn Communications – Tarina siellä, missä sillä on merkitystä.

Mainokset